Dag 8: laatste dag in Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 8: laatste dag in Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 8: laatste dag in Siem Reap

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

09 Februari 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vandaag een lekkere rustige dag gehad. Na het ontbijt zijn we op de fiets gestapt, Phileine kon mooi in de rugzak bij Willem achterop. We zijn wat door Siem Reap gefietst, erg leuk. Het is onderweg, of als je langs de weg staat, bijzonder om te zien wat er allemaal op een brommertje of fiets past. Vandaag geteld op één brommertje: 2 volwassenen en 4 kinderen! Gisteren kwamen we iemand tegen die een compleet dood varken vervoerde achterop zijn brommer. En de fiets die we vandaag zagen, zie foto. Zo kun je dus heel wat vervoeren.

Gisteren zei Phileine "ik wil roze nageltjes, en ook roze teentjes", dus vanmiddag na de lunch zijn we een beatysalon binnengestapt en zijn al haar nagels roze gelakt. Ze hield het goed in de gaten want zei onder het nagellakken steeds: "teentjes ook, teentjes ook". En ondertussen hebben wij genoten van een voetmassage van een uur. Heerlijk ontspannen. En wat is Pheine blij met haar roze nagels, ze laat ze aan iedereen zien.

De koffers zijn ondertussen weer gepakt. We worden morgenochtend om 7uur met de tuktuk opgehaald en naar de bus gebracht om naar Phnom Penh te reizen, de hoofdstad van Cambodja. De rit duurt ongeveer 7 uren. We weten nog niet waar we zullen slapen, dat zien we morgen wel als we er zijn

• 09 Februari 2013 - 16:51

Klaas En Atie:

Hoi WilhilPhil,

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen op jullie reis.Jullie hebben al veel gezien en beleefd!Nu maar op naar de hoofdstad met jullie roze gelakte Phileine, of heet ze nog Sasa?
    Heel veel plezier, wij kijken weer uit naar jullie verhalen en mooie foto's

• 09 Februari 2013 - 21:09

Jildau :

Wauw Phileine wat heb je mooie roze nageltjes!!
    Ik was er nog niet aan toegekomen om op mijn gemak jullie verhalen te lezen. Nu dus wel en zit hier de hele tijd met een grote glimlach, genieten! Kan me voorstellen dat jullie dat ook echt volop doen!!
    Leafs

• 11 Februari 2013 - 21:27

Tineke:

t Was even zoeken, maar inderdaad er zit echt een fiets onder die hele voorraad. Hier zouden we zoiets vol spanning in 'wedden dat' zien haha.. Wat goed dat jullie ook tijd maken voor ontspanning of schoonheid in Phileine's geval :) Erg leuk om te lezen allemaal!