Dag 22: Phnom Penh en vlucht naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 22: Phnom Penh en vlucht naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 22: Phnom Penh en vlucht naar Singapore

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

23 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Vanochtend in Phnom Penh de Killing Fields bezocht, wat een vreselijke geschiedenis heeft Cambodja. Hartverscheurend. Daarna begin van de middag nog wat gehandeld op de Russische markt. En toen was het alweer 14 uur en moesten we op naar het vliegveld. Nu hebben we de eerste vlucht gehad en zijn we in Singapore. Over 2 en een half uur vliegen we verder naar Amsterdam waar we morgenochtend landen.

Dan zit onze vakantie er alweer op, we hebben een prachtige reis gehad door een mooi en indrukwekkend land. Heerlijk weer, veel gezien en we hadden graag verder willen reizen. Maar goed, eerst maar na genieten en dan de volgende reis maar plannen : )

• 24 Februari 2013 - 13:17

Janneke:

Welkom thuis.
    Zo te lezen en te zien aan de prachtige foto's hebben jullie een mooie reis gehad.
    Nu thuis lekker nagenieten.