Dag 9 en 10: Aqaba - Dode Zee - Amsterdam - Reisverslag uit Mādabā, Jordanië van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 9 en 10: Aqaba - Dode Zee - Amsterdam - Reisverslag uit Mādabā, Jordanië van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 9 en 10: Aqaba - Dode Zee - Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

10 Mei 2015 | Jordanië, Mādabā

Dag 9: Aqaba - Dode Zee
Via de weg langs de Israëlische grens naar de Dode Zee gereisd. Hier kwamen we begin van de middag aan, 37 graden. Super mooi hotel (5*), met heel veel zwembaden en een privé strand aan de Dode Zee. Nadat Phileine eerst gepeeld had in het hele grote kinderbad, zijn we (Phileine alleen niet, het zoute water kan namelijk ook wat pijn doen) gaan drijven in de Dode Zee. Dat was een hele rare gewaarwording, alsof je op een ballon drijft die je steeds omhoog duwt. Lekker ontspannen rondgedobberd. Later ons nog helemaal ingesmeerd met modder afkomstig uit de Dode Zee, nu is onze huid weer helemaal tip top. Phileine vindt het hier geweldig, heeft de rest van de middag in het zwembad, onder een groot schaduwdoek, gespeeld en er is hier zelfs een speeltuintje met trampoline. Ze vindt het jammer dat de vakantie er alweer bijna opzit.

Dag 10: Dode Zee - Amsterdam
Na een goede nacht, de bedden liggen hier lekkerder dan thuis, genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet met super lekker brood. Na het ontbijt is Phileine nog lekker gaan spelen in het zwembad. Om half 12 komt de taxi die ons naar het vliegveld brengt. Dan zijn we vanavond om 22 uur weer in Amsterdam.

We kijken terug op een hele mooie vakantie waarin we veel hebben gezien. Het was super leuk en de 10 dagen gingen veelte snel voorbij.