Dag 1 en 2 Amsterdam - Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 Amsterdam - Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 Amsterdam - Delhi

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

02 Februari 2014 | India, Delhi

Het avontuur is begonnen...

Gisteren een goede vlucht gehad. Phileine heeft de stewardess geholpen met eten brengen en vervolgens was ze zelf onze privé stewardess. En ineens riep ze: "Hé!!! Kabouter Plop!" ofwel: een meneer met een tulband om zijn hoofd. Zo hebben we inmiddels al weer heel veel kabouter Plops gezien.

Eenmaal aangekomen raken we tijdens het wachten bij de bagageband aan de praat met twee mannen die hier heen zijn gekomen voor zaken "Gaan jullie hier voor jullie lol naar toe???" ..."Yep". Nou, we zijn benieuwd.

Gelukkig staat, na een uur wachten op de koffers, ook onze chauffeur tussen de vele anderen klaar om ons dan eindelijk naar het hotel te brengen. In een busje wat bij elkaar geplakt lijkt te zijn met tape onze kennismaking met het verkeer hier. De overige verkeersdeelnemers worden gebruikt als soort pionnen waar je omheen kunt slalommen. Buitenspiegels? Die nemen onnodig veel ruimte in en gordels... ja, wat zijn dat? Na een half uur komen we in de wijk aan waar we verblijven (het is dan 3 uur in de nacht)... wat we denken: OMG! Waar zijn we beland? En tegelijkertijd: we hebben er zin in!

Eenmaal in het hotel... goh zijn blij dat we een lakenzak hebben meegenomen.

Welkom in India!

Dag 2: Omgeving wat verkent en ons met tuktuk wat rond laten rijden. Heerlijk al die mensen en die geuren... etenslucht afgewisseld met iets wat ruikt naar riolering. Nu al leuk! Straks lekker eten.

• 02 Februari 2014 - 12:48

Klaas En Atie:

Jullie hebben al heel wat mee gemaakt deze twee dagen! Makkelijk zo'n prive-stewardess. Veel plezier, we zijn benieuwd naar jullie volgende verslag.

Klaas en Atie

• 02 Februari 2014 - 13:25

Harriet:

'OMG-waar ben ik beland' gevoel herken ik helemaal. De eerste dag in Delhi is overweldigend! Maar 't went vanzelf hoor!
    groetjes, en goede reis!
    Harriet N

• 02 Februari 2014 - 14:27

Indy:

Wat leuk dat je mocht helpen met eten rondbrengen! Veel plezier daar. Groetjes van Indy!

• 02 Februari 2014 - 16:36

Janine :

Heel veel plezier daar! Leuk om jullie verhalen tot nu toe te lezen. Knuffel aan Phileine!

• 02 Februari 2014 - 17:56

Martha:

Dus al echt in Indië. Dat slalommen ken ik. Best wel spannend als je half uit de tuk tuk hangt

• 02 Februari 2014 - 18:41

Tineke:

Whaha.....plopperdeplop

• 02 Februari 2014 - 18:46

Jildau:

Yess! Jullie reis is begonnen :-)

• 02 Februari 2014 - 19:17

Jettie :