Dag 12 en13: Sen Monorom - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 12 en13: Sen Monorom - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 12 en13: Sen Monorom

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

14 Februari 2013 | Cambodja, Phnom-Penh

Toen we dag 11 naar onze boomhut wouden lopen nadat we lekker hadden gegeten konden we die niet meer vinden. Het wordt hier zo snel donker, dus we zijn maar terug gelopen naar het restaurant/receptie en daar gevraagd of ze ons naar de hut wouden brengen. De volgende dag de route maar goed opgeslagen zodat we het de volgende dagen zonder hulp hebben kunnen vinden. Voordat we konden gaan slapen hebben we eerst nog twee kikkers uit de hut weggejaagd.

Dag 12: lekker gerelaxt, naar het dorp gelopen en achter op de brommer weer terug naar onze hut.

Dag 13: Vandaag hebben we een jungle trekking gemaakt op een olifant. Onze olifant was ontzettend groot en erg oud, minstens 100 jaar volgens de eigenaar. Was erg leuk maar het zat boven op die olifant voor geen meter. We waren blij toen we eindelijk bij het riviertje en watervalletje waren, terugweg hebben we gedeeltelijk gewandeld omdat dat comfortabeler was dan op de olifant. Bij de rivier hebben we lekker in de hangmat gehangen, Willem bij waterval gezwommen en daarna de olifant gewassen in de rivier, was erg leuk. Ook iets waar de olifant zichtbaar van geniet. Vooral de jongere olifant die mee was, die speelde echt in het water. Zo leuk om te zien.

Nu zitten we gezellig met andere mensen te eten en te kletsen, is hier echt ontzetten leuk en mooi en we kunnen hier lekker eten krijgen. Voor morgen hebben we een brommer gehuurd, gaan we wat rondtoeren.

• 14 Februari 2013 - 14:27

Willem Weima:

Dag Wilhilphil,

Wat een mooie verhalen.

Willem: ik zal je mijn verhalen van Ameland ook wel eens laten lezen.......

Fijne vakantie!

• 14 Februari 2013 - 18:06

Klaas En Atie:

Hoi Wilhilphil,

Goede tip voor jullie : doe als klein duimpje en strooi steentjes op jullie weg, geen broodkruimeltjes hoor die worden daar toch opgegeten door de wilde dieren. Wij zijn benieuwd of er nog meer vervoersmiddelen zijn waarmee je zou kunnen reizen. Vanuit de sneeuw in Leeuwarden wensen we jullie veel plezier en warmte toe

• 14 Februari 2013 - 19:56

Simone:

Hoi Wilhilphil.

Wauw, super is dit.
    Mooie verhalen en foto's. Krijg het er lekker warm van, en dat is wel lekker hier in de kou en , hopelijk, de laatste sneeuw.
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Phileine lijkt het goed te doen, of niet?

Nog veel plezier en tot over een paar weekjes.

liefs,

Simone

• 14 Februari 2013 - 23:12

Sjoerd En Elke:

Heey wilhilphil,

Altijd weer leuk als er een nieuwe mail in ons postvak staat.
    Hele mooie verhalen en super foto's!
    Veel plezier nog!

Liefs