Dag 3 en 4: Delhi - Agra - Reisverslag uit Agra, India van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4: Delhi - Agra - Reisverslag uit Agra, India van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4: Delhi - Agra

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

04 Februari 2014 | India, Agra

Na een heerlijk ontbijt in de warme zon op een dakterras zijn we weer met de tuktuk op stap geweest. Bij de Qutb Minar de middag doorgebracht waar Phileine eindelijk kon picknicken in het gras. Het weer was super!

Helaas begon 's avonds de ellende... Hiltje ziek. De hele nacht wakker geweest en de dag erna ook Phileine ziek en nu begint Willem. Wij horen dus bij die twee derde van de toeristen die hier ziek wordt...

Vanochtend op ons brakst kennisgemaakt met onze chauffeur Babu die ons naar Agra heeft gereden. Is maar 200 km rijden, maar daar doe je er hier toch al snel 6 uur over. Onderweg deuren op slot in verband met de straatkinderen. Weer veel gezien onderweg.

We zitten hier nu in Agra in een prachtig guesthouse. Een mooie ruime kamer met zitje. Echt een verademing na Delhi waar je net om bed heen kon lopen en waar dan ook nog de koffers moesten staan. En we konden zonet eindelijk genieten van een warme douche (we hadden in Delhi alleen maar koud water), heerlijk!

Morgen staat er nog niks op het programma, alleen beter worden en aansterken.

• 04 Februari 2014 - 16:47

Klaas En Atie:

We hopen dat jullie snel weer opknappen,beterschap,

Klaas en Atie

?

• 04 Februari 2014 - 18:20

Jettie:

Hoop dat jullie snel weer beter zijn....
    Groetjes Mem

• 05 Februari 2014 - 04:11

WilHilPhil :

We voelen ons nu, woensdagochtend, gelukkig alweer een stuk beter.

• 05 Februari 2014 - 11:02

Mileen:

Oh nee.... De Delhi-belly! Snel beter worden en genieten. Gelukkig hebben jullie nu een fijne plek om aan te sterken. En wát een prachtige foto die van Willem die Phileine in de lucht houdt.
    Groetjes Mileen

• 05 Februari 2014 - 19:47

Albertha:

Fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn. Genieten ervan!!!!