Dag 18 tot en met 21: Phnom Penh - Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van WilHilPhil - WaarBenJij.nu Dag 18 tot en met 21: Phnom Penh - Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van WilHilPhil - WaarBenJij.nu

Dag 18 tot en met 21: Phnom Penh - Sihanoukville

Blijf op de hoogte en volg WilHilPhil

22 Februari 2013 | Cambodja, Preah Seihanouk

Drie dagen geleden (dag 18) zaten we nog midden in de hoerenbuurt en tussen de bedelaars, en vandaag alweer in Phnom Penh. Wat gaat dat snel, onze laatste nacht in Cambodja... : ( Dinsdag eind van die middag zijn we in Sihanoukville aangekomen, een plaatsje aan de kust. We hebben daar geslapen daar bij Papa Pippo, door Italianen gerund guesthouse, aan Otres Beach. We hadden hier een prachtige bungalow direct aan het strand en een paar passen van de zee. De temperatuur was hier iets lager dan in het binnenland, ongeveer 30 graden. We konden hier ook heerlijk Italiaans eten, echt heeeeel lekker. Zin om continu eten te bestellen :). We hebben daarom ook drie dagen achterelkaar pizza gegeten :). We hebben lekker niets gedaan (alleen zwemmen, strandwandelingen gemaakt en pizza's gegeten) en nog even volop genoten van onze laatste paar dagen vakantie hier. Ook Phileine vermaakte zich super, het heeft een halve dag geduurd voordat ze echt door het zand en water wou lopen ('bah, vieze voetjes') maar kan nu uren in het zand en de zee spelen.